Generalforsamlingen er rykket en uge frem, så det bliver den 17 september 2026 kl 19,30 i Vesterhede.
Se under diverse info, der er noget om hvad Ribe og Ølgod baner må bruge af patroner.

Generalforsamlingen er rykket en uge frem, så det bliver den 17 september 2026 kl 19,30 i Vesterhede.
Se under diverse info, der er noget om hvad Ribe og Ølgod baner må bruge af patroner.
HUSK AT SIDSTE SKYDEDAG DEN TIRSDAG DEN 9 JUNI, OG DER KAN IKKE SKYDES SENERE
DER SKAL VÆRE 4 SKYTTER TIL EN KAMP, ELLERS KAN DER IKKE INDBERETTES RESULTATER